لایف استایل لایف استایل .

لایف استایل

بهترین عمل های لاغری کدامند؟

عمل لاغری شامل فرایندی است که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و با دستکاری در حجم معده و سیستم گوارشی موجب کم شدن اشتهای فرد و کاهش کالری دریافتی بدن می شود در نتیجه بعد از مدتی کاهش وزن اتفاق می افتد.

محبوب ترین عمل های لاغری

عمل های لاغری با توجه به این که در طی انجام آن ها چه فرایندی صورت می گیرد انواع مختلفی دارند که همین موضوع باعث تفاوت در هزینه عمل لاغری هم می شود. رایج ترین عمل های لاغری به شرح زیر می باشند:

عمل لاغری اسلیو معده

عمل اسلیو معده یکی از مدرن ترین روش های کاهش وزن است که طی آن بخش بزرگی از معده (حدود 80 درصد) از بدن خارج شده و تنها بخش کوچکی از آن باقی می ماند. کاهش حجم معده باعث می شود اشتهای فرد کم شده و میل کمتری به غذا خوردن و دریافت کالری داشته باشد. این عمل موجب می شود فرد در طی یک سال حدود 70 درصد از وزن اضافی خود را از دست بدهد.

عمل لاغری بای پس

یکی از سنتی ترین عمل های لاغری بای پس نام دارد که از حدود 20 سال پیش برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گرفت. در طی انجام این عمل پزشک قسمت بالایی معده را برش داده و کیسه ای کوچک ایجاد می کند، سپس این کیسه را به روده کوچک متصل می کند. این کار باعث می شود غذا مستقیماً از معده وارد روده شود و مقدار جذب غذا شدیداً کاهش پیدا کند و بعد از مدتی کاهش وزن اتفاق بیفتد.

عمل بای پس ممکن است در طولانی مدت موجب بروز سوء تغذیه در فرد و کمبود مواد مورد نیاز بدن شود

عمل لاغری پلیکاسیون معده

در طی عمل لاغری پلیکاسیون جراح حدود 70 درصد از حجم معده را به شکل پلیسه روی هم قرار داده و می دوزد. با این کار همانند عمل اسلیو، حجم معده کم شده و به دلیل کاهش کالری دریافتی، بعد از مدتی کاهش وزن حاصل می شود. تفاوت این عمل با عمل اسلیو در این است که عمل پلیکاسیون معده قابل برگشت است در حالی که اسلیو این طور نیست.

منبع: bariatricsurgery.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۳:۵۳ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

بهترین روش کاشت ابرو

ابروها به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای صورت تاثیر بسیاری بر روی زیبایی چهره دارند اما برخی افراد ممکن است در اثر عوامل مختلف مانند بیماری ها، افزایش سن، مصرف بیش از حد مواد مخدر و … با کاهش رشد ابروها و یا ریزش آن ها مواجه شوند. در این صورت بهترین راه حل برای آن ها انجام عمل کاشت ابرو است که امروزه با روش های مختلفی در حال انجام است.

بهترین روش کاشت ابرو برای شما

انتخاب بهترین روش کاشت ابرو برای شما به نظر پزشکتان بستگی دارد و تعیین آن پس از جلسات معاینه و مشاوره صورت می گیرد. در جلسات مشاوره با توجه به ترکیبات صورت و چهره و نظرتان فرم ابروی مناسب برای شما طراحی می شود، سپس روش مناسب برای کاشت توسط پزشک و با بررسی های لازم و توجه به فاکتورهای موثر تعیین می شود.

فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین روش کاشت ابرو

قبل از انتخاب متد مناسب کاشت ابرو چندین فاکتور باید در نظر گرفته شوند که عبارتند از:

انتظارات و اهداف

اهداف خود را به صورت واضح با پزشک خود در میان بگذارید و در مورد شکل، ضخامت و حالت ابروهای خود با وی صحبت کنید. انتظارات واقع بینانه و بیان آن ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه از عمل ضروری است.

واجد شرایط بودن

برای بررسی این که شما کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو هستید یا خیر حتماً با یک پزشک متخصص صحبت کنید. لازم است سلامت عمومی تان به طور کامل ارزیابی شود.

ویژگی های موی سر و ابرو

بافت، رنگ و جهت رشد موی سر و ابرو باید برای انتخاب روش مناسب کاشت ابرو مورد بررسی قرار گیرد. تطبیق ویژگی های موی ناحیه اهدا کننده و ناحیه گیرنده برای رسیدن به نتیجه ای ایده ال بسیار مهم است.

تاریخچه پزشکی

قبل از کاشت ابرو یک تاریخچه پزشکی کامل از جمله داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید ارائه دهید. زیرا برخی شرایط پزشکی و مصرف بعضی داروها ممکن است بر نتایج حاصل شده و روند بهبودی اثر گذار باشد. برای نتیجه ی بهتر می توانید به توصیه های قبل از کاشت ابرو توجه کنید.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۰:۴۵ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

توصیه های لازم قبل از کاشت ابرو

چنین موضوعاتی شاید خیلی سطحی و ساده به نظر بیاید اما برای بعضی از افراد این موردها بسیار حائز اهمیت است. با توجه به توصیه های ذکر شده تقریبا همه افراد می توانند کاشت ابرو را انجام دهند.

قطع استعمال دخانیات

قطع کردن دخانیات و منع مصرف آن یکی از توصیه های قبل از کاشت ابرو می باشد که بسیار حائز اهمیت است. همه افرادی که قصد دارند که کاشت ابرو یا کاشت موی سر و یا ریش انجام دهند باید این نکته ها را مد نظر قرار دهند.

قطع مصرف مکمل ویتامین E

قطع *** ها و مکمل های این ویتامین یکی دیگر از توصیه های قبل از کاشت ابرو است که باید بدانید و رعایت کنید. 10 روز قبل از کاشت بهتر است خوردن این ویتامین را قطع کنید. زیرا این ویتامین باعث رقیق شدن خون می گردد و باعث می شود عمل کاشت به خوبی انجام نشود و با مشکلاتی مواجه شود.

قطع مصرف آسپرین

معمولا افرادی که سن بالایی دارند برای رقیق شدن خونشان از آسپرین استفاده می کنند. پس اگر قصد کاشت مو، ابرو یا ریش دارید بهتر است 10 روز قبل از پیوند مو، خوردن این دارو را قطع کنید.

مشاوره با پزشکان و متخصصان

اگر قصد انجام این کار دارید بهتر است یک هفته قبل از انجام آن با یک پزشک متخصص مشورت کرده و اوضاع  وضعیت جسمانی و سلامتیتان را با او در میان بگذارید. گاهی ممکن است داروی شیمیایی یا گیاهی مصرف می کنید که باعث ایجاد مشکل در عمل پیوندتان می شود.

قطع مصرف ماینوکسیدیل

اگر برای قطع ریزش موی سر یا ابروی خود از محلول ماینوکسیدیل استفاده می کنید باید یک هفته قبل از انجام کاشت مصرف این محلول را حذف نمایید. همچنین بعد از انجام پیوند نباید به طور خودسرانه این محلول را مصرف کنید. اگر نیازی به استفاده از این محلول داشتید باید زیر نظر پزشک آن را مصرف نمایید. اگر دچار ریزش ابرو بعد از کاشت شدید باید بدانید که این کاملا طبیعی است.

استراحت به اندازه شب قبل از پیوند

ممکن است افرادی که قصد پیوند را دارند شب قبل از پیوند دچار استرس و اضطراب شوند. البته داشتن مقداری استرس برای افرادی که هر عملی دارند طبیعی می باشد. اما  مهم این است افراد بتوانند استرس خود را مدیریت کنند تا شب قبل از پیوند به طور کامل استراحت خود را کرده باشند.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۹:۴۴ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

کاشت ابرو با روش FIT

ابروها، بخش کوچکی از ظاهر ما را تشکیل می ‌دهند، اما تاثیر اساسی در زیبایی چهره دارند. کاشت ابرو با روش FIT یکی از راه‌ هایی است که می ‌تواند این زیبایی را به افرادی که به هر دلیلی  ابروهای کم پشتی دارند بازگرداند. ریزش ابرو ممکن است از علل متنوعی نظیر عوامل ژنتیکی، تنش و استفاده از مواد آرایشی ناسالم ناشی شود. برای درمان این مشکل، می ‌توانید به کلینیک‌ های معتبر مراجعه کرده و کاشت ابرو را انجام دهید. همچنین، تاتو ابرو و یا میکروبلیدینگ نیز گزینه‌ های دیگری برای پر کردن و ترمیم ابروهای نازک و کم ‌پشت می‌ باشند. اما باید توجه داشت که این روش‌ ها دارای ماندگاری موقتی هستند و نیاز به تمدید دوره ‌ای دارند.

طریقه کاشت ابرو به روش FIT

 روش FIT یکی از روش ‌های مدرن و پرطرفدار برای کاشت ابرو است. این روش هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب می ‌باشد و به شما امکان می‌ دهد ابروهای پرپشت و جذابی داشته باشید. در ابتدا، پزشک گرافت ‌های مو را از ناحیه بانک مو (که معمولا در پشت گردن و بین دو گوش قرار دارد) برداشت می‌ نماید. سپس، گرافت ها توسط میکروسکوپ جدا می‌ شود و آماده کاشت می شود.

فولیکول‌ هایی که توسط پزشک انتخاب می ‌شوند، جداسازی می‌ شوند و سپس به تطابق مدل کاشت ابروی بیمار به ناحیه ابرو منتقل می‌ شوند. به منظور کاهش درد و بهبود عمل کاشت ابرو، پزشک از بی ‌حسی موضعی استفاده می‌ کند. کاشت ابرو به روش FIT از جمله روش ‌های غیر تهاجمی است که کمترین عوارض را دارد و افراد می ‌توانند با اطمینان عمل کاشت ابرو را انجام دهند. این عمل تقریبا بین 3 تا 6 ساعت به طول می ‌انجامد و نیازی به بیهوشی کامل ندارد. باید توجه داشت که کاشت ابرو به روش FIT نسبت به روش FUT زمان بیشتری می ‌طلبد.

مزایای FIT

 افراد تمایل دارند قبل از انجام کاشت ابرو به روش FIT علاوه بر آشنایی با نحوه اجرای این روش، با مزایا و معایب آن نیز آشنا شوند تا بتوانند خود را برای این روند آماده کنند. مزایای این روش عبارتند از:

·        عدم نیاز به بیهوشی بیمار در زمان اجرای کاشت ابرو

·        عدم نیاز به استفاده از پانسمان و مراقبت‌ های خاص پس از عمل

·        ایجاد ابروهای کاملا طبیعی و زیبا.

·        عدم ایجاد زخم‌ های بزرگ و اسکار روی پوست

·        تهاجم کمتر به بافت ‌های پوستی، افزایش سرعت بهبودی و اثربخشی سریع‌ تر

·        هزینه کاشت ابرو کمتر نسبت به روش ‌های دیگر

·        ایجاد زخم ‌های بسیار ریز که به سرعت بهبود می ‌یابند

·        نتیجه عمل بسیار طبیعی به دلیل اجرای دقیق کاشت ابرو به روش  FIT

منبع: zibaieclub.ir

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۰:۵۸ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

عوارض تزریق فیلر به زیر چشم

فیلر زیر چشم یکی از روش های زیبایی است که با تزریق یک ماده پرکننده با نام اسید هیالورونیک به زیر پوست نواحی اطراف چشم انجام می شود.

عوارض خطرناک

امروزه به دلیل بالا رفتن کیفیت ژل های تزریقی و افزایش مهارت و تجربه پزشکان معمولاً بعد از تزریق عارضه خاصی بروز پیدا نمی کند اما در برخی موارد ممکن است عوارض زیر به وجود بیاید:

·        تورم در ناحیه تزریق

·        سفت شدن ژل تزریقی در زیر پوست

·        ایجاد واکنش های آلرژیک نسبت به ماده تزریقی

·        سر درد

·        گلوله گلوله شدن ژل در زیر پوست

·        بی حسی طولانی مدت در اطراف چشم

·        تاثیر منفی در بینایی

مواردی که ذکر کردیم در صورت عدم مهارت پزشک و نامرغوب بودن ژل تزریقی بروز پیدا می کنند، بنابراین با مراجعه به پزشک مطمئن از بروز این عوارض پیشگیری کنید. البته ناگفته نماند که کبودی و تورم در ناحیه تزریق در روزهای اولیه عارضه ای طبیعی است که بعد از گذشت چند روز از بین می رود و جای نگرانی ندارد.

فیلر زیر چشم برای چه افرادی توصیه نمی شود؟

برخی از افراد باید از تزریق فیلر زیر چشم اجتناب کنند، این افراد عبارتند از:

·        بانوان باردار یا شیرده

·        افرادی که سابقه سکته قلبی یا مغزی دارند.

·        کسانی که از داروهای ضد انعقاد خون مانند آسپیرین یا وارفارین استفاده می کنند.

·        افراد مبتلا به آسم یا حساسیت های شدید

·        افرادی که مبتلا به دیابت هستند و انسولین مصرف می کنند.

·        افراد مبتلا به اختلالات روانی

قیمت فیلر زیر چشم

هزینه فیلر زیر چشم به برند ژل و میزان تزریق بستگی دارد که به علت نوسان قیمت ها نمی توان قیمت ثابتی را برای آن بیان کرد.

مراقبت های لازم قبل از تزریق فیلر

عموماً تزریق فیلر به مراقبت خاصی احتیاج ندارد اما با رعایت مواردی که در ادامه ذکر می کنیم می توان به نتیجه گیری بهتر از این روش زیبایی کمک کرد:

·        دو هفته قبل از تزریق از مصرف نوشیدنی های الکلی و مصرف سیگار پرهیز کنید.

·        برای نتیجه گیری بهتر و سریع تر شدن روند بهبودی سعی کنید یک هفته قبل از تزریق رژیم غذایی سالمی داشته باشید.

·        روزهای قبل از تزریق داروهای ضد التهابی و رقیق کننده خون مانند آسپیرین، نوافن، ژلوفن و … را مصرف نکنید چرا که باعث افزایش کبودی و تورم در محل تزریق می شوند.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۰:۵۶ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

خارش ابرو بعد از کاشت

خارش بعد از کاشت ابرو، به عنوان یکی از عوارض پس از کاشت ابرو در روزهای اولیه پس از جراحی در نظر گرفته می ‌شود. این خارش نیز ممکن است به عنوان یک قسمت از فرآیند ترمیم و بهبودی مطرح شود و بیشتر مواقع نیاز به نگرانی وجود نداشته باشد. اما نکته مهم این است که برای جلوگیری از عوارض و مشکلات بعدی مثل عفونت و ریزش ابروها، باید از خاراندن ابروها خودداری کرده و تمامی دستورات و مراقبت‌ های توصیه شده توسط پزشک را رعایت کنید. در صورتی که خارش ابرو بعد از کاشت به طور غیرعادی ادامه یافت یا شدت بیشتری پیدا کرد، حتما به پزشک خود اطلاع دهید.

علت خارش ابرو بعد از کاشت چیست؟

همانطور که توضیح داده شد، خارش ابرو بعد از کاشت یکی از عوارض معمولی است که ممکن است برای مدتی پس از جراحی ادامه داشته باشد. در اکثر موارد، این خارش به عنوان یک نشانه طبیعی از فرآیند بهبودی در نظر گرفته می ‌شود و نیاز به نگرانی خاصی ندارد. مهمترین نکته در اینجا این است که باید از خارش و خراشیدن ابروها پرهیز کرده و صبر کرد تا علائم بهبودی رخ دهند. خراشیدن موهای کاشته شده ممکن است به عفونت پوستی یا فولیکولیت (عفونت فولیکول مو) منجر شود و در بدترین حالت ممکن است منجر به ریزش ابرو بعد از کاشت شود که این ممکن است بر نتایج نهایی جراحی زیبایی تاثیر منفی بگذارد.

توصیه ما این است که حداقل ۱۴ روز صبر کنید تا بتوانید بدون نگرانی ابروی خود را بخارانید یا آن را لمس کنید. خارش بعد از کاشت ابرو ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود که از جمله شایع ‌ترین عوامل عبارتند از:

·        روند طبیعی بهبودی و ترمیم

·        احتمال ابتلا به برخی عفونت ‌ها

·        خشک شدن بیش از حد پوست سر

به هر حال، در صورت بروز خارش غیرمعمول یا مشکلات دیگر، به پزشک خود مراجعه کنید.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۶:۳۰ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

آشنایی با عوارض جانبی کاشت ابرو

اکثر افراد این سوال را دارند که آیا کاشت ابرو در سن مناسب کاشت ابرو عوارض دارد یا نه؟  بعد از انجام کاشت ابرو، ممکن است ظاهر ابروهای شما تا حدی ناهمگن و بدون تقارن به نظر برسد. این اتفاق زمانی رخ می ‌دهد که کاشت ابرو به صورت صحیح و با رعایت اصول به انجام نرسد و فولیکول‌ های مو به درستی در زوایای مشخصی کاشته نشوند. در نتیجه، موهای کاشته شده به جهت‌ های مختلف رشد می ‌کنند. این ممکن است باعث احساس پشیمانی از کاشت ابرو و عدم رضایت کامل از نتیجه شود.

خونریزی

یکی از عوارض ناخوشایند و خطرناکی که ممکن است پس از انجام این روش رخ دهد، خونریزی است. کاشت ابرو مانند دیگر روش‌ های زیباسازی، احتمال خونریزی را دارد. برای جلوگیری از این عارضه، قبل از جراحی باید داروهای رقیق‌ کننده خون را متوقف کنید. در صورتی که نیاز به مصرف این داروها دارید، حتما قبل از عمل کاشت ابرو این مسئله را با پزشک خود مطرح کنید.

التهاب و قرمز شدن

علاوه بر این، بعد از کاشت ابرو، ممکن است در ناحیه ابروها قرمزی موقتی رخ دهد که این امر کاملا طبیعی است و به مرور زمان رفع می ‌شود. در صورتی که قرمزی ماندگار باشد، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنید.

تورم

همچنین، تورم در ناحیه ابرو یکی از اثرات معمول پس از کاشت ابرو است که با استفاده از کمپرس گرم و سپس کمپرس سرد کاهش پیدا می ‌کند. همچنین در دوره ترمیم، از خم کردن صورت و ورزش‌های سنگین خودداری کنید.

درد

درد نیز یکی از عوارض کاشت ابرو است، که با مصرف داروهای مسکن تسکین می ‌یابد. همچنین، از دو بالش برای خواب استفاده کنید تا سرتان بالاتر از بدن باشد و به شما در کاهش درد کمک کند.

ریزش ابرو

ریزش موهای کاشته شده در ناحیه ابرو نیز اتفاقی معمول پس از کاشت است که بعد از مدتی موها دوباره رشد خواهند کرد.

التهاب

وجود التهاب در محل کاشت ابرو به صورت عادی و طبیعی است و با استفاده از پماد و لمس ملایم به کاهش می یابد.

عفونت

عفونت نیز اتفاق کمیابی است که می‌ توانید با مصرف آنتی ‌بیوتیک و پیروی از دستورات پزشک به پیشگیری از آن کمک کنید. اگر علائم عفونت را تجربه کردید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۴:۱۸ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

سن مناسب کاشت ابرو

سن مناسب کاشت ابرو یکی از موارد مهمی است که در بهبود زیبایی چهره تاثیرگذار می ‌باشد و اگر درست انتخاب شود ماندگاری کاشت ابرو را بالا می برد. ابروهای درست‌ طراحی شده و مناسب سن خود، چهره شما را زیبایی بیشتری می بخشد. در این مقاله، به بررسی اهمیت سن مناسب کاشت ابرو و نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، خواهیم پرداخت.

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل مسائلی مانند تغییر رنگ ابروها یا سوختگی در ناحیه ابروها، با مشکل ریزش ابروها رو به ‌رو شوند. اگر به دنبال راهی برای بازیابی ابروهای پرپشت و زیبا هستید، استفاده از روش کاشت ابرو با تکنولوژی fut بهترین گزینه ممکن است.

در این روش، موهای ناحیه پشت سر شخص مورد استفاده قرار می ‌گیرند تا ابروها به طور مستقیم ترمیم شوند. عمل کاشت ابرو با انتقال موها از قسمت پشت سر به ناحیه ابرو انجام می ‌شود. این عمل باید توسط تیم پزشکی متخصص و تحت نظر مستقیم پزشک انجام گیرد.

در این فرآیند، از نوار باریکی از پشت سر استفاده می‌ شود و موها به صورت تک تک در ابروها کاشته می‌ شوند. این فرآیند بدون نیاز به تراشیدن ابروها انجام می‌ شود و فقط از بی حسی موضعی بهره می‌ برد. با انجام این کاشت در سن مناسب کاشت ابرو، می‌ توان به راحتی ابروهای زیبا و مطابق با شکل صورت فرد را طراحی کرد.

یکی از مزیت‌ های این روش، این است که موهای کاشته شده در ناحیه ابروها قابلیت رشد دارند و این امکان را به شما می ‌دهد که ابروهای خود را به تدریج ترمیم کنید. همچنین، می‌ توان با انجام کاشت در اطراف ابروها نیز جلوه زیبای بیشتری به چهره افزود.

کاشت ابرو تا چه سنی جواب میدهد

در دنیای پزشکی و زیبایی، همان ‌طور که اگر در ابتدای هر بیماری به سراغ راه ‌های درمان آن بروید، نتایج مطلوبی را خواهید یافت، برای کاشت ابرو نیز باید بهترین زمان را انتخاب کنید. سن مناسب کاشت ابرو یکی از عوامل مهمی است که در بهبود زیبایی چهره تاثیر گذار می ‌باشد. با رعایت حداقل سن مورد نیاز برای انجام این روش، می ‌توانید ابروهای دائمی و پرپشتی داشته باشید و نیاز به تمدید مجدد کاشت ابرو نداشته باشید.

حداقل سن کاشت ابرو 25 سال است چون اجزای صورت و ابرو به بلوغ کامل رسیده است و برای بهترین نتیجه را در پی دارد.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۴:۴۸ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

مزایا و عوارض تزریق فیلر لب

لب ها یکی از اصلی ترین اجزای صورت هستند که تاثیر بسیاری بر روی زیبایی دارند و نوع برجسته و حجیم آن ها امروزه به یکی از معیارهای زیبایی تبدیل شده است، در نتیجه افراد زیادی ترغیب می شوند شکل لب های خود را تغییر دهند. یکی از پرطرفدارترین روش ها برای تغییر فرم و برجسته سازی لب ها تزریق فیلر به آن است.

مزایای تزریق فیلر لب

تزریق فیلر به لب از مزایای زیر برخوردار است:

  • ترکیبات فیلر لب و نحوه انجام آن کاملاً بی خطر است و عوارض کمی برای آن وجود دارد.
  • یک عمل برگشت پذیر است و چنانچه از نتیجه تزریق رضایت نداشتید می توانید از پزشک خود بخواهید با تزریق آنزیم هیالورونیداز موجب تجزیه و از بین رفتن ژل شود.

عوارض تزریق فیلر به لب

همانطور که اشاره کردیم تزریق فیلر به لب از عوارض کمی برخوردار است، این عوارض به شرح زیر می باشند:

  • خون ریزی و درد در ناحیه تزریق
  • تغییر رنگ و بروز حساسیت
  • بروز عفونت
  • عدم تقارن
  • مرگ بافتی که در اثر تزریق ژل به داخل یا اطراف شریان ها ممکن است اتفاق بیفتد.

تزریق فیلر لب برای چه افرادی خطرناک است؟

اگر چه تزریق فیلر به لب روشی بی خطر و ایمن است اما بانوان باردار یا شیرده و افرادی که دارای عفونت سینوسی فعال هستند نباید از این روش استفاده کنند.

توصیه های مهم قبل از تزریق فیلر به لب

برخی از موارد مهم در تزریق فیلر عبارتند از:

  • قبل از تزریق فیلر، از مصرف داروهای ضد انعقاد خون و مسکن هایی مانند ایبوپروفن و ژلوفن خودداری نمایید.
  • برای جلوگیری از خون مردگی حاصل از تزریق، قبل از آن از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • حالت لب بعد از تزریق ژل باید به گونه ای باشد که با دیگر اجزای صورت تناسب داشته باشد.
  • بر اساس اصول زیبا شناسی، لب بالایی باید 20 درصد از لب پایینی کوچکتر باشد.
  • تخصص و مهارت پزشک ، هزینه فیلر لب و هم چنین برند مورد استفاده در نتیجه نهایی بسیار تاثیرگذار است، پس در انتخاب آن ها دقت کنید.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۸:۴۴ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)

درمان ریزش ابرو بعد از کاشت

کاشت ابرو تنها یکی از مراحل مهم در رسیدن به ابروهای زیبا و پرپشت است. وارد شدن به دوره‌ ریزش ابرو ممکن است باعث نگرانی شود، اگرچه این اتفاق طبیعی است اما با اعمال برخی راهکارها و مراقبت‌ها، می‌ توانید به راحتی از این مرحله عبور کنید و ماندگاری کاشت ابرو را حفظ کنید.

تقویت ابروها با مواد مغذی

بعد از کاشت ابرو، ابروهای خود را با مواد مغذی تقویت کنید. کمبود ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌ تواند ابروهای شما را ضعیف کرده و به ریزش آن‌ها منجر شود. تغذیه مناسب و مصرف مواد مغذی به رشد موها کمک می‌ کند و از ریزش ابرو بعد از کاشت جلوگیری می‌ کند.

رنگ نکردن ابروها

پس از کاشت ابرو، بهتر است مدتی از رنگ‌ کردن ابروها خودداری کنید. این اقدام می ‌تواند به ریشه ابروهای شما آسیب برساند، به ‌ویژه اگر موهای کاشته شده هنوز به‌ طور کامل تثبیت نشده باشند. پس از مدتی و پس از اجازه دادن به ابروها برای رشد، می ‌توانید ابروهایتان را با رنگ مخصوص ابرو رنگ کنید.

اصلاح نکردن ابروها

اصلاح مرتب ابروها تا حد زیادی می ‌تواند به فولیکول‌ های مو آسیب برساند. برای پیشگیری از ریزش ابرو پس از کاشت، بهتر است تا چند ماه از این فعالیت خودداری کنید. بهترین زمان برای اصلاح ابروها زمانی است که موها به‌ طور محکم تر ثابت شده‌اند و به راحتی از ریشه در نمی آیند.

تقویت ابروها با روغن‌ های گیاهی

استفاده از روغن‌ های گیاهی مانند روغن آرگان، روغن درخت چای، روغن نارگیل و سایر روغن‌ های طبیعی می ‌تواند به تقویت ابروها و جلوگیری از ریزش آن‌ها کمک کند. این روغن ‌ها همچنین می‌ توانند ضخامت ابروها را افزایش دهند.

مصرف مواد غذایی مغذی

مصرف مواد غذایی مغذی مانند آهن در رژیم غذایی‌ می ‌تواند به رشد ابروهای تازه کاشته ‌شده‌ کمک کند. آهن باعث خون ‌رسانی به ابروها شده و به تقویت آن‌ها کمک می ‌کند. پیش از مصرف *** آهن، با پزشک خود مشورت کنید.

شستن درست صورت

پس از کاشت ابرو، پزشکان معمولا محلول مخصوصی برای شست ‌و شوی صورت توصیه می‌ کنند. صورت خود را با این محلول و آب گرم بشویید تا به ابروهای کاشته ‌شده‌ آسیب نرسد. هنگام استحمام هم سعی کنید سرتان را طوری نگه دارید که آب به صورت شما به‌ ویژه ابروهایتان برخورد نکند.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۹:۲۵ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)