لایف استایل لایف استایل .

لایف استایل

آشنایی با عوارض جانبی کاشت ابرو

اکثر افراد این سوال را دارند که آیا کاشت ابرو در سن مناسب کاشت ابرو عوارض دارد یا نه؟  بعد از انجام کاشت ابرو، ممکن است ظاهر ابروهای شما تا حدی ناهمگن و بدون تقارن به نظر برسد. این اتفاق زمانی رخ می ‌دهد که کاشت ابرو به صورت صحیح و با رعایت اصول به انجام نرسد و فولیکول‌ های مو به درستی در زوایای مشخصی کاشته نشوند. در نتیجه، موهای کاشته شده به جهت‌ های مختلف رشد می ‌کنند. این ممکن است باعث احساس پشیمانی از کاشت ابرو و عدم رضایت کامل از نتیجه شود.

خونریزی

یکی از عوارض ناخوشایند و خطرناکی که ممکن است پس از انجام این روش رخ دهد، خونریزی است. کاشت ابرو مانند دیگر روش‌ های زیباسازی، احتمال خونریزی را دارد. برای جلوگیری از این عارضه، قبل از جراحی باید داروهای رقیق‌ کننده خون را متوقف کنید. در صورتی که نیاز به مصرف این داروها دارید، حتما قبل از عمل کاشت ابرو این مسئله را با پزشک خود مطرح کنید.

التهاب و قرمز شدن

علاوه بر این، بعد از کاشت ابرو، ممکن است در ناحیه ابروها قرمزی موقتی رخ دهد که این امر کاملا طبیعی است و به مرور زمان رفع می ‌شود. در صورتی که قرمزی ماندگار باشد، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنید.

تورم

همچنین، تورم در ناحیه ابرو یکی از اثرات معمول پس از کاشت ابرو است که با استفاده از کمپرس گرم و سپس کمپرس سرد کاهش پیدا می ‌کند. همچنین در دوره ترمیم، از خم کردن صورت و ورزش‌های سنگین خودداری کنید.

درد

درد نیز یکی از عوارض کاشت ابرو است، که با مصرف داروهای مسکن تسکین می ‌یابد. همچنین، از دو بالش برای خواب استفاده کنید تا سرتان بالاتر از بدن باشد و به شما در کاهش درد کمک کند.

ریزش ابرو

ریزش موهای کاشته شده در ناحیه ابرو نیز اتفاقی معمول پس از کاشت است که بعد از مدتی موها دوباره رشد خواهند کرد.

التهاب

وجود التهاب در محل کاشت ابرو به صورت عادی و طبیعی است و با استفاده از پماد و لمس ملایم به کاهش می یابد.

عفونت

عفونت نیز اتفاق کمیابی است که می‌ توانید با مصرف آنتی ‌بیوتیک و پیروی از دستورات پزشک به پیشگیری از آن کمک کنید. اگر علائم عفونت را تجربه کردید، حتما به پزشک مراجعه کنید.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۴:۱۸ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)