لايف استايل لايف استايل .

لايف استايل

آشنايي با عوارض جانبي كاشت ابرو

اكثر افراد اين سوال را دارند كه آيا كاشت ابرو در سن مناسب كاشت ابرو عوارض دارد يا نه؟  بعد از انجام كاشت ابرو، ممكن است ظاهر ابروهاي شما تا حدي ناهمگن و بدون تقارن به نظر برسد. اين اتفاق زماني رخ مي ‌دهد كه كاشت ابرو به صورت صحيح و با رعايت اصول به انجام نرسد و فوليكول‌ هاي مو به درستي در زواياي مشخصي كاشته نشوند. در نتيجه، موهاي كاشته شده به جهت‌ هاي مختلف رشد مي ‌كنند. اين ممكن است باعث احساس پشيماني از كاشت ابرو و عدم رضايت كامل از نتيجه شود.

خونريزي

يكي از عوارض ناخوشايند و خطرناكي كه ممكن است پس از انجام اين روش رخ دهد، خونريزي است. كاشت ابرو مانند ديگر روش‌ هاي زيباسازي، احتمال خونريزي را دارد. براي جلوگيري از اين عارضه، قبل از جراحي بايد داروهاي رقيق‌ كننده خون را متوقف كنيد. در صورتي كه نياز به مصرف اين داروها داريد، حتما قبل از عمل كاشت ابرو اين مسئله را با پزشك خود مطرح كنيد.

التهاب و قرمز شدن

علاوه بر اين، بعد از كاشت ابرو، ممكن است در ناحيه ابروها قرمزي موقتي رخ دهد كه اين امر كاملا طبيعي است و به مرور زمان رفع مي ‌شود. در صورتي كه قرمزي ماندگار باشد، بهتر است به پزشك خود مراجعه كنيد.

تورم

همچنين، تورم در ناحيه ابرو يكي از اثرات معمول پس از كاشت ابرو است كه با استفاده از كمپرس گرم و سپس كمپرس سرد كاهش پيدا مي ‌كند. همچنين در دوره ترميم، از خم كردن صورت و ورزش‌هاي سنگين خودداري كنيد.

درد

درد نيز يكي از عوارض كاشت ابرو است، كه با مصرف داروهاي مسكن تسكين مي ‌يابد. همچنين، از دو بالش براي خواب استفاده كنيد تا سرتان بالاتر از بدن باشد و به شما در كاهش درد كمك كند.

ريزش ابرو

ريزش موهاي كاشته شده در ناحيه ابرو نيز اتفاقي معمول پس از كاشت است كه بعد از مدتي موها دوباره رشد خواهند كرد.

التهاب

وجود التهاب در محل كاشت ابرو به صورت عادي و طبيعي است و با استفاده از پماد و لمس ملايم به كاهش مي يابد.

عفونت

عفونت نيز اتفاق كميابي است كه مي‌ توانيد با مصرف آنتي ‌بيوتيك و پيروي از دستورات پزشك به پيشگيري از آن كمك كنيد. اگر علائم عفونت را تجربه كرديد، حتما به پزشك مراجعه كنيد.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۴:۱۸ توسط:نت وير موضوع: جراحي زيبايي نظرات (0)

يك نمونه رژيم لاغري سه روزه

در ادامه نمونه اي از يك رژيم غذايي سه روزه را شرح مي دهيم:

روز اول رژيم سه روزه

صبحانه:

·        دو قاشق غذاخوري كره بادام زميني به همراه يك عدد نان تست

·        نصف يك عدد گريپ فروت

·        يك فنجان چاي سبز يا قهوه

ناهار:

·        يك عدد نان تست

·        تن ماهي به اندازه يك نصف فنجان

شام:

·        يك فنجان لوبيا سبز به همراه 85 گرم گوشت

·        نصف يك موز

·        يك عدد سيب كوچك

·        يك فنجان بستني وانيلي

روز دوم رژيم سه روزه

صبحانه:

·        يك تخم مرغ آبپز به همراه يك عدد نان تست

·        نصف يك موز

·        يك فنجان قهوه يا چاي سبز

ناهار:

·        پنج عدد بيسكوييت ترد نمكي

·        يك فنجان پنير خامه اي با يك عدد تخم مرغ

شام:

·        دو عدد هات داگ به همراه يك فنجان هويج و كلم بروكلي

·        نصف يك موز

·        نصف فنجان بستني وانيلي

روز سوم رژيم سه روزه

صبحانه:

·        پنج عدد بيسكوييت ترد نمكي به همراه يك تكه پنير چدار

·        يك سيب كوچك

·        يك فنجان قهوه يا چاي سبز

ناهار:

·        يك تخم مرغ آب پز يا نيمرو به همراه يك عدد نان تست

شام:

·        يك فنجان تن ماهي

·        نصف موز

·        نصف فنجان بستني وانيلي

در چهار روز بعدي هفته از مصرف غذاهاي پرچرب و فست فودي بپرهيزيد و ميزان كالري دريافتي خود را روي 1500 تنظيم كنيد. شما مي توانيد در اين روزها دو ميان وعده مختصر هم به برنامه غذايي خود اضافه كنيد. براي رسيدن به وزن دلخواهتان مي توانيد اين رژيم لاغري را بعد از يك هفته هم ادامه دهيد اما توجه كنيد كه ادامه دادن آن به بيش از يك ماه براي سلامتي آسيب زاست. براي يك لاغري پايدار بهتر است از يك رژيم لاغري اصولي پيروي كنيد.

منبع: healthyrecipe.ir

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۷:۱۲ توسط:نت وير موضوع: ورزش و سلامتي نظرات (0)

رژيم هاي لاغري پر طرفدار

براي كاهش وزن، گرفتن يك رژيم غذايي متعادل و اجراي درست آن بسيار حائز اهميت است. بايد تلاش كرد كه ميزان كالري مصرفي خود را به حداقل رساند. انتخاب بهترين رژيم لاغري نياز به دقت دارد، زيرا اين انتخاب مي‌ تواند بسيار چالش برانگيز باشد. رژيم‌ هاي لاغري بر اساس دو رويكرد اصلي و موثر عمل مي‌ كنند. بعضي از آنها با تمركز بر كاهش اشتها و بعضي ديگر با كاهش مصرف كالري، چربي يا كربوهيدرات، به كاهش وزن كمك مي ‌كنند. در ادامه به معرفي برخي از انواع رژيم لاغري كه مي تواند در كاهش وزن موثر باشد مي پردازيم.

رژيم كتوژنيك

رژيم كتوژنيك يك رژيم لاغري است كه با كاهش مصرف كربوهيدرات و افزايش مصرف چربي ‌ها عمل مي‌ كند. اين رژيم در اصل براي كنترل ديابت توصيه شده است و نتايج خوبي براي افرادي كه سندرم تخمدان پلي‌كيستيك يا آلزايمر داشتند، به ارمغان آورده است.

رژيم فستينگ

رژيم فستينگ يا روزه‌ داري متناوب يك رويكرد متنوع دارد و براي افراد مختلف، روش ‌هاي متناسبي وجود دارد. يكي از اين روش ‌ها، روش ۱۶:۸ است كه به عنوان يكي از اصولي ‌ترين و محبوب ‌ترين روش ‌ها براي كاهش وزن شناخته مي ‌شود. در اين روش، مصرف غذا و نوشيدني ‌هاي حاوي كالري را به مدت ۸ ساعت در روز محدود كرده و در باقي ۱۶ ساعت ديگر از روز هيچ ماده غذايي مصرف نمي‌ كنيد.

رژيم غذايي مديترانه ‌اي

رژيم مديترانه ‌اي بر اساس تغذيه مردم مناطق ساحلي مديترانه مانند يونان و ايتاليا تنظيم شده است و يك راه حساب شده به سمت سلامتي و كاهش خطر بيماري ‌هاي قلبي مي ‌باشد.

رژيم لاغري پالئو

رژيم غذايي پالئو بر پايه تغذيه انسان‌ هاي قبل از عصر كشاورزي استوار است. اين رژيم تاكيد دارد كه غذاهاي فرآوري شده و مصرف لبنيات و غلات مي‌ تواند عوارضي براي سلامتي ايجاد كند. اين رژيم تمركز خود را بر روي غذاهاي كامل، پروتئين بدون چربي، سبزيجات، ميوه، آجيل و دانه‌ ها قرار مي ‌دهد. نكته مهم اين است كه شكر، لبنيات و غلات از رژيم حذف مي ‌شوند.

رژيم لاغري وگان

در رژيم وگان، محصولات حيواني به دلايل اخلاقي و محيط‌زيستي حذف مي ‌شوند. اين رژيم بيشترين پرهيزها را دارد، از جمله گوشت، لبنيات، تخم‌ مرغ، عسل، ژلاتين، آلبومين، آب‌پنير، كازئين و برخي از انواع ويتامين D۳.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۱:۳۷ توسط:نت وير موضوع: ورزش و سلامتي نظرات (0)

سن مناسب كاشت ابرو

سن مناسب كاشت ابرو يكي از موارد مهمي است كه در بهبود زيبايي چهره تاثيرگذار مي ‌باشد و اگر درست انتخاب شود ماندگاري كاشت ابرو را بالا مي برد. ابروهاي درست‌ طراحي شده و مناسب سن خود، چهره شما را زيبايي بيشتري مي بخشد. در اين مقاله، به بررسي اهميت سن مناسب كاشت ابرو و نكات مهمي كه بايد در نظر داشته باشيد، خواهيم پرداخت.

كاشت ابرو چگونه انجام مي شود؟

بسياري از افراد ممكن است به دليل مسائلي مانند تغيير رنگ ابروها يا سوختگي در ناحيه ابروها، با مشكل ريزش ابروها رو به ‌رو شوند. اگر به دنبال راهي براي بازيابي ابروهاي پرپشت و زيبا هستيد، استفاده از روش كاشت ابرو با تكنولوژي fut بهترين گزينه ممكن است.

در اين روش، موهاي ناحيه پشت سر شخص مورد استفاده قرار مي ‌گيرند تا ابروها به طور مستقيم ترميم شوند. عمل كاشت ابرو با انتقال موها از قسمت پشت سر به ناحيه ابرو انجام مي ‌شود. اين عمل بايد توسط تيم پزشكي متخصص و تحت نظر مستقيم پزشك انجام گيرد.

در اين فرآيند، از نوار باريكي از پشت سر استفاده مي‌ شود و موها به صورت تك تك در ابروها كاشته مي‌ شوند. اين فرآيند بدون نياز به تراشيدن ابروها انجام مي‌ شود و فقط از بي حسي موضعي بهره مي‌ برد. با انجام اين كاشت در سن مناسب كاشت ابرو، مي‌ توان به راحتي ابروهاي زيبا و مطابق با شكل صورت فرد را طراحي كرد.

يكي از مزيت‌ هاي اين روش، اين است كه موهاي كاشته شده در ناحيه ابروها قابليت رشد دارند و اين امكان را به شما مي ‌دهد كه ابروهاي خود را به تدريج ترميم كنيد. همچنين، مي‌ توان با انجام كاشت در اطراف ابروها نيز جلوه زيباي بيشتري به چهره افزود.

كاشت ابرو تا چه سني جواب ميدهد

در دنياي پزشكي و زيبايي، همان ‌طور كه اگر در ابتداي هر بيماري به سراغ راه ‌هاي درمان آن برويد، نتايج مطلوبي را خواهيد يافت، براي كاشت ابرو نيز بايد بهترين زمان را انتخاب كنيد. سن مناسب كاشت ابرو يكي از عوامل مهمي است كه در بهبود زيبايي چهره تاثير گذار مي ‌باشد. با رعايت حداقل سن مورد نياز براي انجام اين روش، مي ‌توانيد ابروهاي دائمي و پرپشتي داشته باشيد و نياز به تمديد مجدد كاشت ابرو نداشته باشيد.

حداقل سن كاشت ابرو 25 سال است چون اجزاي صورت و ابرو به بلوغ كامل رسيده است و براي بهترين نتيجه را در پي دارد.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۶:۵۴:۴۸ توسط:نت وير موضوع: جراحي زيبايي نظرات (0)

مزايا و عوارض تزريق فيلر لب

لب ها يكي از اصلي ترين اجزاي صورت هستند كه تاثير بسياري بر روي زيبايي دارند و نوع برجسته و حجيم آن ها امروزه به يكي از معيارهاي زيبايي تبديل شده است، در نتيجه افراد زيادي ترغيب مي شوند شكل لب هاي خود را تغيير دهند. يكي از پرطرفدارترين روش ها براي تغيير فرم و برجسته سازي لب ها تزريق فيلر به آن است.

مزاياي تزريق فيلر لب

تزريق فيلر به لب از مزاياي زير برخوردار است:

  • تركيبات فيلر لب و نحوه انجام آن كاملاً بي خطر است و عوارض كمي براي آن وجود دارد.
  • يك عمل برگشت پذير است و چنانچه از نتيجه تزريق رضايت نداشتيد مي توانيد از پزشك خود بخواهيد با تزريق آنزيم هيالورونيداز موجب تجزيه و از بين رفتن ژل شود.

عوارض تزريق فيلر به لب

همانطور كه اشاره كرديم تزريق فيلر به لب از عوارض كمي برخوردار است، اين عوارض به شرح زير مي باشند:

  • خون ريزي و درد در ناحيه تزريق
  • تغيير رنگ و بروز حساسيت
  • بروز عفونت
  • عدم تقارن
  • مرگ بافتي كه در اثر تزريق ژل به داخل يا اطراف شريان ها ممكن است اتفاق بيفتد.

تزريق فيلر لب براي چه افرادي خطرناك است؟

اگر چه تزريق فيلر به لب روشي بي خطر و ايمن است اما بانوان باردار يا شيرده و افرادي كه داراي عفونت سينوسي فعال هستند نبايد از اين روش استفاده كنند.

توصيه هاي مهم قبل از تزريق فيلر به لب

برخي از موارد مهم در تزريق فيلر عبارتند از:

  • قبل از تزريق فيلر، از مصرف داروهاي ضد انعقاد خون و مسكن هايي مانند ايبوپروفن و ژلوفن خودداري نماييد.
  • براي جلوگيري از خون مردگي حاصل از تزريق، قبل از آن از كمپرس يخ استفاده كنيد.
  • حالت لب بعد از تزريق ژل بايد به گونه اي باشد كه با ديگر اجزاي صورت تناسب داشته باشد.
  • بر اساس اصول زيبا شناسي، لب بالايي بايد 20 درصد از لب پاييني كوچكتر باشد.
  • تخصص و مهارت پزشك ، هزينه فيلر لب و هم چنين برند مورد استفاده در نتيجه نهايي بسيار تاثيرگذار است، پس در انتخاب آن ها دقت كنيد.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۸:۴۴ توسط:نت وير موضوع: جراحي زيبايي نظرات (0)

رژيم كارمندي

يكي از چالش هايي كه همواره پيش روي كارمندان قرار دارد، اين است كه پشت ميز نشيني و عدم تحرك زندگي كارمندي آن ها را با افزايش وزن و چاقي مواجه كرده است. بنابراين داشتن يك رژيم لاغري سالم در محل كار مي تواند كمك بزرگي به اين افراد كند.

نكات مهم براي عملي كردن يك رژيم كارمندي اصولي
مهم ترين نكات در رابطه با داشتن زندگي سالم كارمندي به شرح زير مي باشد:

خودروي خود را دورتر از محل كار پارك كنيد

ابتدايي ترين نكته براي عملي كردن رژيم كارمندي اين است كه هنگام رسيدن به محل كار اگر پاركينگ اختصاصي نداريد، خودروي خود را دورتر پارك كنيد. از اين طريق روزانه يك پياده روي ده دقيقه اي داشته باشيد. 

براي بالا يا پايين رفتن از پله استفاده كنيد

مرحله دوم براي داشتن رژيم كارمندي سالم بالا و پايين رفتن از پله به جاي استفاده از آسانسور يا پله برقي است. با اين كار سوخت و ساز بدنتان بالا رفته، شدت ضربان قلب افزايش پيدا كرده و چربي سوزي بيشتر مي شود.

صبحانه كامل و كافي ميل كنيد

خوردن صبحانه كافي در رژيم كارمندي از اهميت بالايي برخوردار است در رژيم لاغري اصولي توصيه مي شود . اينكار به شما كمك مي كند تا در طول روز تمركز كافي بر روي فعاليت هاي خود داشته باشيد و مانع از اين مي شود كه به سراغ ميان وعده هاي ناسالم و فوري برويد.

ميان وعده هاي سالم همراه خود داشته باشيد

سعي كنيد ميان وعده هاي سالم و مقوي در كشوي ميزتان داشته باشيد و موقعي كه احساس گرسنگي كرديد آن را ميل كنيد. با اين كار دفعه بعد به جاي خريد ميان وعده هاي شيرين در محل كار از ميوه هاي خشك و يا مغزهايي استفاده مي كنيد كه در كشوي خود داريد. اين عمل محدوديت هاي غذايي شما را براي كاهش وزن در رژيم كارمندي تحمل پذيرتر مي كند.

چاي سبز بنوشيد

اگر قصد كاهش وزن را داريد در طول روز به جاي نوشيدن چاي سياه و قهوه از چاي سبز استفاده كنيد. چاي سبز جايگزين سالمي براي اين نوشيدني هاست و خاصيت چربي سوزي دارد. چاي سبز علاوه بر دارا بودن كافئين، سرشار از آنتي اكسيدان است.

منبع: healthyrecipe.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۳:۰۳ توسط:نت وير موضوع: ورزش و سلامتي نظرات (0)

رژيم لاغري سه روزه چگونه است؟

اگر قصد داريد به سرعت لاغر شويد و زمان زيادي براي كاهش وزن نداريد، اگر به يك مهماني مهم دعوت شده ايد و مي خواهيد كه اضافه وزن خود را كاهش دهيد رژيم لاغري سه روزه مي تواند بهترين گزينه براي شما باشد! اين رژيم لاغري مدعي است كه در مدت يك هفته مي تواند 5/4 كيلو از وزن شما را كاهش دهد. براي اين كه با روند كاهش وزن در اين رژيم آشنا شويد، خواندن اين مطلب را از دست ندهيد.

رژيم لاغري سه روزه آمريكايي

رژيم سه روزه آمريكايي اولين بار در ارتش آمريكا و براي كاهش وزن سريع سربازان طراحي شد كه به مرور زمان به عنوان يك روش لاغري سريع براي همه افراد شناخته شد. امروزه افراد بسياري هستند كه از اين رژيم استفاده مي كنند، رژيمي كه در طول يك هفته حدود 4 الي 5 كيلو از وزن را كم كرده و به نام هاي رژيم غذايي نيروي دريايي و رژيم غذايي بستني هم معروف است.

رژيم لاغري سه روزه آمريكايي بايد سه روز از هفته انجام شده و چهار روز بعدي به عنوان زمان سوخت و ساز در نظر گرفته شود. افراد در طي سه روز اول بايد وعده هاي اصلي را بر اساس برنامه غذايي مشخص كه معمولاً بين 1100 الي 1400 كالري دارد مصرف كنند و در چهار روز بعدي به مصرف مواد مغذي كه اصولاً 1500 كالري دارند بپردازند. البته براي كساني كه تحركات بدني بالايي دارند اين مقدار به 2200 الي 2600 كالري افزايش پيدا مي كند.

عوارض رژيم لاغري سه روزه آمريكايي

رژيم سه روزه آمريكايي همانند تمامي رژيم ها ممكن است عوارضي در پي داشته باشد كه برخي از مهم ترين آن ها عبارتند از:

عدم پايداري كاهش وزن

پيروي از عادات موجود در رژيم آمريكايي در طول يك هفته نمي تواند عادات غذايي و سبك زندگي شما را به طور اصولي تغيير دهد و بعد از پايان دوره رژيم و با پيش گرفتن عادات غذايي هميشگي وزن از دست رفته باز مي گردد. بنابراين اگر در پي نتايج پايدار و ماندگار هستيد مي بايست از يك رژيم لاغري اصولي پيروي كنيد.

بروز مشكلات متابوليسمي

تنوع نداشتن مواد غذايي در اين رژيم در طولاني مدت بدن را در معرض كمبود مواد مغذي قرار مي دهد. علاوه بر اين، اين رژيم شامل برخي مواد غذايي فراوري شده مانند بيسكوئيت، بستي و هات داگ است كه اين غذاها سديم و شكر بالايي دارند و در دراز مدت مشكلات جدي براي متابوليسم بدن ايجاد مي كنند.

منبع: healthyrecipe.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۶:۳۰ توسط:نت وير موضوع: ورزش و سلامتي نظرات (0)

درمان ريزش ابرو بعد از كاشت

كاشت ابرو تنها يكي از مراحل مهم در رسيدن به ابروهاي زيبا و پرپشت است. وارد شدن به دوره‌ ريزش ابرو ممكن است باعث نگراني شود، اگرچه اين اتفاق طبيعي است اما با اعمال برخي راهكارها و مراقبت‌ها، مي‌ توانيد به راحتي از اين مرحله عبور كنيد و ماندگاري كاشت ابرو را حفظ كنيد.

تقويت ابروها با مواد مغذي

بعد از كاشت ابرو، ابروهاي خود را با مواد مغذي تقويت كنيد. كمبود ويتامين‌ها و مواد مغذي مي‌ تواند ابروهاي شما را ضعيف كرده و به ريزش آن‌ها منجر شود. تغذيه مناسب و مصرف مواد مغذي به رشد موها كمك مي‌ كند و از ريزش ابرو بعد از كاشت جلوگيري مي‌ كند.

رنگ نكردن ابروها

پس از كاشت ابرو، بهتر است مدتي از رنگ‌ كردن ابروها خودداري كنيد. اين اقدام مي ‌تواند به ريشه ابروهاي شما آسيب برساند، به ‌ويژه اگر موهاي كاشته شده هنوز به‌ طور كامل تثبيت نشده باشند. پس از مدتي و پس از اجازه دادن به ابروها براي رشد، مي ‌توانيد ابروهايتان را با رنگ مخصوص ابرو رنگ كنيد.

اصلاح نكردن ابروها

اصلاح مرتب ابروها تا حد زيادي مي ‌تواند به فوليكول‌ هاي مو آسيب برساند. براي پيشگيري از ريزش ابرو پس از كاشت، بهتر است تا چند ماه از اين فعاليت خودداري كنيد. بهترين زمان براي اصلاح ابروها زماني است كه موها به‌ طور محكم تر ثابت شده‌اند و به راحتي از ريشه در نمي آيند.

تقويت ابروها با روغن‌ هاي گياهي

استفاده از روغن‌ هاي گياهي مانند روغن آرگان، روغن درخت چاي، روغن نارگيل و ساير روغن‌ هاي طبيعي مي ‌تواند به تقويت ابروها و جلوگيري از ريزش آن‌ها كمك كند. اين روغن ‌ها همچنين مي‌ توانند ضخامت ابروها را افزايش دهند.

مصرف مواد غذايي مغذي

مصرف مواد غذايي مغذي مانند آهن در رژيم غذايي‌ مي ‌تواند به رشد ابروهاي تازه كاشته ‌شده‌ كمك كند. آهن باعث خون ‌رساني به ابروها شده و به تقويت آن‌ها كمك مي ‌كند. پيش از مصرف *** آهن، با پزشك خود مشورت كنيد.

شستن درست صورت

پس از كاشت ابرو، پزشكان معمولا محلول مخصوصي براي شست ‌و شوي صورت توصيه مي‌ كنند. صورت خود را با اين محلول و آب گرم بشوييد تا به ابروهاي كاشته ‌شده‌ آسيب نرسد. هنگام استحمام هم سعي كنيد سرتان را طوري نگه داريد كه آب به صورت شما به‌ ويژه ابروهايتان برخورد نكند.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۰۹:۲۵ توسط:نت وير موضوع: جراحي زيبايي نظرات (0)