لایف استایل لایف استایل .

لایف استایل

برای کاشت ابرو موی کجا رو بر می دارند؟

کاشت ابرو یکی از مدرن ترین روش های زیباسازی ابرو است که این روزها طرفداران بسیاری دارد. با انجام این روش می توان برای همیشه ابروهایی زیبا و طبیعی داشت و از روش های موقت مانند تاتو و هاشور راحت شد. برای کاشت ابرو از قسمت بانک مو استفاده می ‌شود. از آن جایی که بانک مو یک منطقه خوب و قدرتمند از نظر ریشه و فولیکول مو می‌ باشد، به عنوان یک محل اهدا کننده مو شناخته شده است.

قسمت های نامناسب برای اهدای مو

بانک مو یک قسمت ایمن برای اهدای مو می باشد ولی نواحی اطراف آن برای برداشت مو مناسب نیست زیرا ویژگی های لازم برای برداشت را ندارد. برای مثال نواحی زیر جهت برداشت مناسب نمی باشند:

·        ناحیه جلوی سر

·        ناحیه شقیقه ها

·        ناحیه وسط سر

·        ریش

این نواحی از نظر عدم موفقیت در عمل، نداشتن ظاهری طبیعی، عدم رشد مناسب، نداشتن جهت مناسب رشد موهای کاشته شده در ابرو و عوارضی که بعد از چند روز به همراه دارند، مناسب نمی‌ باشند.

انتخاب منبع مناسب برای کاشت

انتخاب منبع مناسب برای هر شخص با شخص دیگر متفاوت است. اگر تصمیم به انجام این عمل دارید بعد از مراجعه به پزشک، او با انجام بررسی های لازم مشخص می کند که برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن. جراح عوامل مختلفی از جمله بافت، ضخامت، رنگ موی شما و مدل و اندازه ابروی دلخواهتان را در نظر گرفته و بیان می کند که برای کاشت ابرو از کجا مو برمیدارن.

برای برداشت از موهای سر، محل اهدا کننده معمولاً پشت سر است، ناحیه ای که رشد موی ضخیم ‌تری دارد و در برابر ریزش مو مقاوم ‌تر است. جراح گرافت های مو را با دقت انتخاب می کند که با بافت و ضخامت موهای طبیعی ابروی شما مطابقت داشته باشد و آن ها را با ابزارهای مخصوص برداشت می کند تا جای زخم را به حداقل برساند.

گاهی اوقات بانک مو می تواند موهای نواحی خاصی از بدن شما باشد. مانند پاها، بازوها، قفسه سینه و …

زمانی هم که موهای سر و بدن شما ویژگی های لازم برای کاشت را نداشته باشد استفاده از منابع موی دیگران پیشنهاد می شود.

به طور خلاصه، انتخاب محل اهدا کننده برای کاشت ابرو مستلزم در نظر گرفتن دقیق ویژگی های موی بیمار، شکل و اندازه ابروی مورد نظر و همچنین تخصص جراح در انتخاب و قرار دادن گرافت مو است.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۰:۰۲ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)