لایف استایل لایف استایل .

لایف استایل

هزینه ارتودنسی دندان در سال 1400

شاید خیلی از افرادی که واقعا به درمان ارتودنسی دندان نیازمند هستند، از همان ابتدا با یک مانع، دیوار یا خلاصه عامل بازدارنده‌ای برای شروع درمان روبرو باشند. این مانع بازدارنده اغلب (به اشتباه) هزینه ارتودنسی دندان است. که البته هزینه‌ها واقعا نباید عامل بازدارنده یا عاملی برای به تعویق انداختن درمان باشند. دلیلش هم واضح است:

زیرا اگر بیمار بداند گزینه‌های پرداختِ متفاوتی پیش رویش دارد و حتما در پرداخت هزینه‌ها با او راه خواهند آمد، بدون فوتِ وقت درمان را آغاز می‌کند.

به عنوان مثال، اغلب متخصصان ترجیح می‌دهند به جای دریافت کامل هزینه ارتودنسی به صورت یکجا، آن را قسط بندی کنند. در واقع نحوه پرداخت معمولا به صورت اقساطی است. یعنی متخصص قبول می‌کند که هزینه کل درمان را به صورت چندین قسط در طول درمان دریافت کند، تا فشار مالی به بیمار وارد نشود و در عین حال صاحب دندان های صاف و منظم شود.

هزینه ارتودنسی نامرئی و مرئی
برای دانستن هزینه ارتودنسی نامرئی و مرئی با کمی با انواع براکت ها آشنا شویم:

انواع براکت های مرئی
·        براکت های فلزی

·        براکت های دیمون

·        براکت های سرامیکی رنگی

·        براکت های متحرک فانکشنال

انواع ارتودنسی نامرئی
·        براکت های سرامیکی همرنگ دندان

·        اینویزیلاین

·        براکت های ثابت لینگوال

برای ارتودنسی تقسیم بندی ها مختلفی و جود دارد که این تقسیم بندی بر اساس مرئی و نامرئی بودن براکت ها انجام شده. یه نوع دیگر تقسیم بندی هم وجود دارد که بر اساس ثابت و متحرک بودن براکت ها می باشد.

نحوه محاسبه قیمت ارتودنسی دندان در سال 1400
هیچ متخصص ارتودنسی بدون معاینه و ارزیابی حضوری دقیق، نمی‌تواند هزینه ارتودنسی به صورت دقیق برآورد کند. یعنی نهایتاً یک محدوده هزینه آن هم به صورت تقریبی در اختیار شما قرار خواهد داد نه یک قیمت دقیق.

برای اینکه بتوانید دقیق‌تر هزینه ارتودنسی در سال 1400 را برآورد کنید لازم است به مطب یک متخصص ارتودنسی خوب مراجعه کنید تا با کمک موارد زیر بفهمید ناهنجاری دندانی شما با چه هزینه ای درمان می شود:

·        معاینه کلینیکی شامل ارزیابی و چک کردن دهان و دندان

·        گرفتن تصاویر رادیولوژیک به منظور بررسی کامل موقعیت دندان ها و ریشه آن ها


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۶:۱۵ توسط:نت ویر موضوع: اسپانسر نظرات (0)