لایف استایل لایف استایل .

لایف استایل

بهترین روش کاشت ابرو

ابروها به عنوان یکی از اصلی ترین اجزای صورت تاثیر بسیاری بر روی زیبایی چهره دارند اما برخی افراد ممکن است در اثر عوامل مختلف مانند بیماری ها، افزایش سن، مصرف بیش از حد مواد مخدر و … با کاهش رشد ابروها و یا ریزش آن ها مواجه شوند. در این صورت بهترین راه حل برای آن ها انجام عمل کاشت ابرو است که امروزه با روش های مختلفی در حال انجام است.

بهترین روش کاشت ابرو برای شما

انتخاب بهترین روش کاشت ابرو برای شما به نظر پزشکتان بستگی دارد و تعیین آن پس از جلسات معاینه و مشاوره صورت می گیرد. در جلسات مشاوره با توجه به ترکیبات صورت و چهره و نظرتان فرم ابروی مناسب برای شما طراحی می شود، سپس روش مناسب برای کاشت توسط پزشک و با بررسی های لازم و توجه به فاکتورهای موثر تعیین می شود.

فاکتورهای موثر در انتخاب بهترین روش کاشت ابرو

قبل از انتخاب متد مناسب کاشت ابرو چندین فاکتور باید در نظر گرفته شوند که عبارتند از:

انتظارات و اهداف

اهداف خود را به صورت واضح با پزشک خود در میان بگذارید و در مورد شکل، ضخامت و حالت ابروهای خود با وی صحبت کنید. انتظارات واقع بینانه و بیان آن ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه از عمل ضروری است.

واجد شرایط بودن

برای بررسی این که شما کاندیدای مناسب برای کاشت ابرو هستید یا خیر حتماً با یک پزشک متخصص صحبت کنید. لازم است سلامت عمومی تان به طور کامل ارزیابی شود.

ویژگی های موی سر و ابرو

بافت، رنگ و جهت رشد موی سر و ابرو باید برای انتخاب روش مناسب کاشت ابرو مورد بررسی قرار گیرد. تطبیق ویژگی های موی ناحیه اهدا کننده و ناحیه گیرنده برای رسیدن به نتیجه ای ایده ال بسیار مهم است.

تاریخچه پزشکی

قبل از کاشت ابرو یک تاریخچه پزشکی کامل از جمله داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید ارائه دهید. زیرا برخی شرایط پزشکی و مصرف بعضی داروها ممکن است بر نتایج حاصل شده و روند بهبودی اثر گذار باشد. برای نتیجه ی بهتر می توانید به توصیه های قبل از کاشت ابرو توجه کنید.

منبع: zibaieclub.ir


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۰:۴۵ توسط:نت ویر موضوع: جراحی زیبایی نظرات (0)