لایف استایل لایف استایل .

لایف استایل

5 عاملی که باید برای هزینه بریس های ارتودنسی در نظر گرفت

فاکتور های زیادی وجود دارد که بر میزان پرداخت شما برای بریس ها تأثیر می گذارد، از جمله ارائه دهنده دندانپزشکی، موقعیت مکانی و شرایط اولیه دندان های شما. هزینه های دیگری نیز در رابطه با تهیه بریس وجود دارد که می تواند در کاهش هزینه ارتودنسی یا افزایش آن تاثیر داشته باشد. در این جا فاکتور هایی وجود دارد که باید برای درک بهتر هزینه تهیه بریس در نظر بگیرید.

1.   نوع بریس ها

نوع بریس ها ارتباط زیادی با هزینه آن خواهد داشت. بریس های فلزی سنتی ممکن است مقرون به صرفه ترین گزینه باشند، در حالی که بریس های مخصوص مانند بریس های دیمون ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. برخی از بیماران در هنگام ملاقات اولیه خود در مورد Invisalign® سوال می کنند و در می یابند که هزینه درمان بیش از آن است که فکر می کردند. برای بسیاری از خانواده ها، هزینه می تواند قسمت عمده ای از تصمیم گیری برای تهیه بریس ها باشد.

2.   ویزیت های مستمر

مهم نیست که از چه نوع بریس هایی استفاده کنید، باید قرار ملاقات های پیگیری مداوم با متخصص ارتودنسی خود را انجام دهید. این ممکن است بسته به پیشرفت و نیاز شما در هر 2 تا 8 هفته انجام شود.

3.   طول درمان

بسته به مورد خاص شما، بریس ها از 12 تا 24 ماه استفاده می شوند. بعضی اوقات ممکن است لازم باشد که تا 3 سال از بریس استفاده کنید تا دندان ها کاملاً مرتب قرار بگیرید. بیشتر اوقات، هرچه از بریس بیشتر استفاده کنید، روند آن گران تر است. در صورت نیاز به درمان طولانی تر، به چک آپ، لوازم و تنظیمات بیشتری نیاز خواهید داشت.

4.   پوشش بیمه دندانپزشکی

برخی از برنامه های بیمه دندانپزشکی درمان های ارتودنسی را پوشش می دهند. اگر این طرح شامل درمان های ارتودنسی باشد، این امکان وجود دارد که برنامه بخشی از هزینه را پرداخت کند. با این حال، ممکن است که هزینه بریس ها از حداکثر سالانه بیشتر باشد. مطب ارتودنسی به شما کمک می کند تا با بیمه خود تأیید کنید.

5.   نگهدارنده ها

پس از برداشتن بریس ها به یک نگهدارنده نیاز خواهید داشت. هزینه نگهدارنده اغلب جدا از هزینه بریس ها است. گر چه خرید نگهدارنده بیش از پرداخت هزینه بریس ها بسیار ارزان تر است، اما هزینه به همراه دارد.

بریس ها سرمایه گذاری در راستای هم ترازی دندان ها، ظاهر کلی و سلامتی شما هستند. اگر به خوبی مراقبت شود، دندان های شما می توانند برای همیشه در یک ردیف قرار بگیرند. هزینه بریس ها را باید یک سرمایه گذاری جدی دانست که ارزش انجام آن را دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۲:۵۶ توسط:نت ویر موضوع: اسپانسر نظرات (0)