لایف استایل لایف استایل .

لایف استایل

آیا درمان ارتودنسی در دوران بارداری مجاز است؟

غذاها، داروها و فعالیتهای زیادی وجود دارد که برای خانم باردار توصیه نمی شود یا ضرر دارد. بنابراین باید در این دوره محتاط بود. خوشبختانه ارتودنسی یکی از اقدامات مجاز دندانپزشکی در بارداری محسوب می شود.

البته موارد احتیاطی وجود دارد که باید انجام شود و هرگونه معالجه درمانی باید با متخصص ارتودنسی و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی قبل از زایمان بیمار پیشاپیش انجام شود. با این حال، به طور کلی، بریس های ارتودنسی در طول بارداری یک زن گزینه درمانی بی خطر محسوب می شود. مشروط بر اینکه یک هماهنگی بین تمام متخصصان درمانی خود مخصوصا پیش از زایمان ایجاد کنید.

اقدامات احتیاطی در دوران بارداری برای خانم هایی که ارتودنسی دارند

زنانی که در دوران بارداری تحت معالجه ارتودنسی قرار می گیرند ، باید اقدامات احتیاطی خاصی انجام دهند. بزرگترین خطری که خانم های باردار را در حین حاملگی تهدید می کند بیماری لثه است که اشاره به التهاب و عفونت لثه ها دارد. و از آنجا که دستگاه های ارتودنسی می توانند تمیز کردن صحیح دندان ها و روند جلوگیری از رشد باکتری ها را در زمان بیماری لثه دشوارتر کند ،بنابراین باید تمام نکات بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید و به طور مکرر و منظم به متخصص ارتودنسی خودتان مراجعه کنید.

زیرا متخصص میتواند به خوبی وضعیت سلامتی دهان و دندان شما را در این دوره مدیریت کند و به شما کمک کند دوره  کم خطری تا زایمان فرزند خود داشته باشید.

کدام یک از انواع ارتودنسی برای خانم های باردار مناسب است؟

نیازهای ارتودنسی بیماران منحصر به فرد است، همچنین ترجیحات آنها برای درمان متفاوت است. برای پاسخگویی به نیازها و خواسته های هر بیمار، یک متخصص ارتودنسی خوب باید تمام روش  های رایج و دم دست ارتودنسی را به بیماران خود ارائه دهد تا یک دوره درمان ایده آل داشته باشند.

ارتودنسی نامرئی یک انتخاب عالی برای خانم های باردار

ارتودنسی با دستگاه های متحرک با قابیلیت جابجایی برای خانم های باردار یک گزینه ایده آل محسوب میشود. چنانچه با ارتودنسی ثابت راحت نیستید میتوانید یکی از دستگاه های ارتودنسی متحرک را برای دوره درمان خودتان انتخاب کنید.

اینویزیلاین ها از جمله مهمترین دستگاه های متحرک هستند که به ارتودنسی نامرئی نیز شهرت دارند. قیمت ارتودنسی متحرک با پلاکهای شفاف اتودنسی معمولا بالاتر از هزینه ارتودنسی ثابت معمولی است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۰:۲۱ توسط:نت ویر موضوع: اسپانسر نظرات (0)